torsdag 31 maj 2012

Tonfiskpizzamackor!

Tjoohoo, dom hade nystart på stora coop! :)

Mina tonfiskmackor blev riktigt goda och det var svårt att förstå att dom inte var fruktansvärt onyttiga.. varför vill man äta sibyllapizza när man är lite dagen efter egentligen när det finns minst lika bra alternativ?

Blandade ihop lite kesella, tomatpure, örtsalt, paprikakrydda och oregano och smetade på bröden. Sen på med tonfisk och sist spred jag ut en dl av arlas magra rivna ost 12%! Blev riiiktigt smaskens!

Använde resten av tonfisken för att göra en sallad med keso och ägg. Fyllde ut fint!

Desserten efteråt blev också en höjdare och var rätt exotisk, men den lägger jag upp imorn för nu måste jag gå och lägga mig. Ska ju upp en timme tidigare så jag hinner ta inlinesen till jobbet, hoppas bara att jag inte är allt för yr och nyvaken!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar