måndag 28 maj 2012

Tips för att fixa en 24timmarsfasta.

1. Drick en massa te spetsat med ingefära, kanel eller citron. Eller allt samtidigt.

2. Koffeintabletter (beroende på syftet med fastan).

3. Håll dig sysselsatt! Gör grejer hela tiden så faller du inte lika lätt för suget.

A och O när det gäller mig, går hur smidigt som helst! Nu har både halsbrännan och magontet försvunnit, så imorgon är jag back on track med pf.

Jobbat långpass idag och jag har varit väldigt effektiv, hann tillochmed klämma in ett 25 minuters danspass!
Har även färgat håret i två omgångar och noppat ögonbrynen och sånt mys!


2 kommentarer:

  1. Jag har tänkt testa detta nån dag faktiskt eftersom jag kör vanlig PF...och detta var superbra tips!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vad bra! Hoppas det funkar lika bra för dig. :)

      Radera