lördag 19 maj 2012

Favorit i repris!

Körde en favorit i repris och promenerade till jobbet idag och fotade platserna i dagsljus, såg inte mycket hiskeligare ut! Ena platsen var jag tyvärr tvungen att skippa eftersom jag fick lite tidsbrist och var tvungen att gå bredvid vägen, blöh.

Gårdagen gick jättebra kostmässigt sett! 1870 kcal minus 349 i träning, så 1520. Helt klart godkänt.

Och ja, jag räknar med träning eftersom det faktiskt spelar en liten roll i det stora hela.

Den här dagen ska gå lika bra, måste verkligen hålla mitt fokus nu de sista veckorna, med undantag för lite festligheter. ;)

Har inte ätit något än eftersom jag kör periodisk fasta och är inte ens hungrig, men tänkte skriva ut allt jag ätit under dagen och bilder imorgon! Lär landa på 1400 ifall jag räknar med 270 som jag precis brände bort under promenixen.







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar