onsdag 23 maj 2012

Tönterier!

Är rätt ny på det här med att blogga såhär och har precis börjat komma in i det och tycka det är roligt! Att läsa bloggar är en sak, men här kan jag skriva allt som ingen jag känner orkar lyssna på. ;)

En sak som jag dock inte riktigt kommit in i är att ta bilder på mig själv utomhus. Det känns så extremt TÖNTIGT och pinsamt.. tittade runt mig hundrafemtioelva gånger innan jag vågade ta en bild.. sen försökte jag hitta vinklar där jag såg lite halvnonchalant och neutral ut, utifall att nu någon lurkade och gömde sig i buskarna som jag inte kunde se.

Undrar om man kommer vänja sig vid det där, hur gör alla andra?


Var iallafall ute på en pw i mitt vanliga spår och h-lvete vad mycket mygg det var i de skuggiga partierna! Kan väl se det som något positivt eftersom det fick mig att springa när jag hade tänkt att promenera, men jag HATAR verkligen myggbett. Förutom det (och fästingar, getingar, stora spindlar) så älskar jag allt som har med sommaren att göra!!

Körde en mindre runda än den jag skulle ha tagit och kom inte ens upp till 6 km, bara 5,55. ;) Det får duga med tanke på att jag höll på att bli uppäten.

Får börja smeta in mina träningskläder med mitt myggmedel.. fast det hade kanske varit bättre med en spray:




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar