söndag 20 maj 2012

Rompaah

Har ju inte styrketränat på några månader eftersom jag skulle övergå till löpningsfokus.. som har gått lite halvdant, har blivit fler powerwalks med jogginginslag!

Vaknade idag med träningsvärk i rumpan (pågrund av att jag rullade upp ett väldigt tungt föremål för en lång backe igår) och nu känner jag verkligen hur mycket jag SAKNAT känslan!

Vill dock inte in på gymmet när det är såhär vackert ute, men ska iallafall sätta igång med lite mer löpning och börja göra hemmastyrkeövningar!

På tal om rumpa så drömde jag inatt att jag sprang naken genom en stor folkgrupp. Fast det var inte det pinsamma, utan det pinsamma var att jag inte hade någon rumpa alls
och att alla skrattade åt mig.

Är tyvärr inte jättelångt från verkligheten så jag välkomnar träningsvärken.

Rompah eller ingen rompah, det är frågan.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar