torsdag 24 maj 2012

Vardagsmotion!

Efter ett arbetspass på tio timmar UTAN RAST så kände jag mig inte speciellt jogging eller pw-sugen.

Jag anser inte mig själv vara en speciellt lat person, men ifall jag hade gått hem för att byta kläder och sett soffan så hade jag med all säkerhet lagt mig där och inte stigit upp igen. Så jag sket helt enkelt i att dra hem och byta kläder och körde en timmes rask promenix med mina vardagskläder istället!
Har man bestämt något så har man, och nu efteråt känns det bra.

Sket i spåret på grund av myggorna så jag körde villaområde istället, mysigt det med!




Nu har jag hoppat in i mina myskläder och precis ätit någon slags ihopskrapad sallad med korv, kokosbröd, kesella med proteinpulver och lite jordnötssmör! Har vart lite enformigt senaste dagarna, ska köpa nytt imorn!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar