onsdag 17 oktober 2012

Bloggöken.

Ni tappra läsare som hänger kvar har nog märkt att det har vart väldigt torrt på bloggfronten på sista tiden. Det handlar inte om att jag har gett upp mitt mål, tvärtom. Kör på med träningen runt 3-4 gånger per vecka (mer om det finns möjlighet) på sammanlagt mellan 5-7 timmar styrka/kondition.

Äter mellan 2900-3500 kalorier per vecka. Är nog lite väl mycket, jag vet. Har haft svårt att hålla nere kalorimängden eftersom jag äter alldeles för mycket kolhydrater (havregryn, bovete, knäckemackor, frukter, sylt, mejerier) på grund av vår ekonomi just nu efter att vi köpte flygbiljetter för 18000 i början på månaden. Framförhållning, yay! Det ger mig blodsockerbergochdalsbana och gör mig jättehungrig.

Iallafall så är det väl bättre att jag äter ett överskott nu när jag satsar på att bygga, bygga, bygga för att kunna satsa på REN mat i november när jag ska deffa och bibehålla.

Tänkte köra en detox de tre första dagarna i november och bara köra yoga/pilates för att sen köra på med paleo-inspirerad diet, periodisk fasta och styrke/konditionsträning! Är pepp!

Kommer absolut att blogga mer då och lägga upp bilder. Nu känns det lite för mycket same, same för att det ska kännas inspirerande.

Pusshej!



2 kommentarer:

  1. Åh vad bra ändå! Jag ska också tänka så. På sistone har det blivit samma för mig, men samtidigt är jag på gymmet och kör tungt. Jag ska vända skutan nu och deffa i november! Tack för inspiration!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Inte alltid lätt att hålla kostfokus, men tränar man samtidigt så kan det vara produktivt att äta för mycket också. ;)

      Radera