tisdag 30 oktober 2012

Nytt blad!

Skulle börja med min detox igår, men var bakfull och smällde i mig både pizza, cheeseburgare, läsk och glass (all in!).

Idag börjar fokus! Två dagar detox (istället för tre) med enbart grönsaker/frukt och lite olja i matväg och lugn träning! Efter det startar jag periodisk fasta, gluten och laktosfri kost, kolhydrater under 100 gram och högre fett/proteinintag!

Hitills har jag stekt på lite rödkål med squash och lök i rapsolja och kryddat på ordentligt med citron, svartpeppar, paprikapulver och salt. Till det körde jag en avokadosallad!

Går bra so far. ;)

Väger över 61 kilo för första gången på flera år, känns rätt obehagligt, men hoppas på att det är en del muskler med där också! Mätte runt kärlekshandtagen också och även där har det gått upp. Ska bli spännande att se resultatet i slutet på november.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar