onsdag 21 november 2012

Inga extrareserver!

Näe! Jag har ingen lust att blogga just nu!  Har tagit bilder på ditten och datten som jag planerar att skriva om, men jag har verkligen ingen energi. Jobb, plugg och träning tar all min energi just nu!

Kommer att ha kvar bloggen och skriva när lusten faller på, och antagligen så kommer lågan tändas på nytt förr eller senare och jag sätter igång i samma fart som tidigare. Kan iallafall berätta att jag absolut inte känner mig motiverad till att deffa. Julen nalkas ju och jag vill ju äta lussebullar, pepparkakor och dricka glögg i vinterkylan! Och lite sådär nu innan också.

Däremot tränar jag på och satsar på muskelbygge, försöker utesluta gluten och mejeriprodukter så gott det går och hålla balans! Äter väl i genomsnitt 3000 kalorier per dag vilket verkar vara en lagom mängd för att jag varken ska gå upp eller ner i vikt! Tycker däremot att min kropp har formats om och blivit lite snyggare, ifall man får vara ytlig. Kommer att lägga upp bild framöver!

Här är mitt nya proteinpulver iallafall! Cleant! Äggvitepulver. Smakar lite salt, men funkar i smoothies och antagligen jättebra ifall man vill baka proteinbröd (vilket jag inte gjort än)!



1 kommentar:

  1. Vart får man tag på äggvitepulvret ? billigt?

    SvaraRadera