måndag 21 maj 2012

Helgen rött på blått!

Tänkte bara lägga upp shapeup-resultatet för helgen, vad duktig jag har vart! Haha. Trots att jag inte ens drack en droppe alkohol.

Jag har funderat framochtillbaka och kommit på pms-ursäkter till mina sockercravings, men det duger inte tycker jag. Mensen vill väl ha järn, inte socker?

Ny vecka, nya tag:

1. Ska äta/dricka under 100 g kolhydrater om dagen, ÄVEN vid alkoholintag och bakisdagar.

2. Ska satsa mer på löpningen och börja göra lite styrkeövningar hemma eller på gymmet vid tillfälle.

3. Fortsatt dokumentation i min japanska, färgglada kalender och ordentlig felsökning och korrigering av misstag! ;)

Tycker shapeup var lite elaka på fredagen när jag ändå var så duktig:




Söndagen började iallafall bra, det var på kvällen det spårade ur:




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar