fredag 1 juni 2012

Det finns inga dåliga väder...

Regnet stod som spön i backen (är det verkligen så uttycket är? låter konstigt) imorse när jag skulle till jobbet men det var bara att snöra på mig inlinesen och bita ihop.

Första biten var i skogen vilket jag trodde skulle hur bra som helst eftersom dom snickrat ihop en "träväg" som jag hade tänkt att åka på.. tyvärr så var den extremt hal och fick inget fäste alls och efter att jag åkt omkull för andra gången så gav jag upp, klev av och gick över stockar och sten i skogen. Kändes väldigt military training att försöka ta mig fram när inlinesen sjönk ner i mossan och jag bar på en tung packning.

Iallafall, kom fram tillslut och såg mer ut som en dränkt katt än en mänsklig varelse. ;)

På tal om solsken och tropisk härlig värme, desserten som vi åt igår efter middagen:

Först mixade jag ihop tre kiwis, sen på med lite kvarg/funlightblandning, på med ett paket mixad mango, mer kvarg och sen strösslade jag på lite ätbara blommor! Så enkelt och sommrigt!







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar