söndag 3 juni 2012

Avstyra katastrof!

Den här dagen har stor katastrofpotential. Började helt fel med att jag försov mig (!) till jobbet. Har jag inte gjort sen jag var en ung nyponblomma. Hatar verkligen att komma försent.

Ovanpå allt så möts jag av leftover snacks från igår. Sen så ska min födelsedag firas i förskott hemma hos min mamma ikväll (kommer att vara i US and A när min riktiga födelsedag infaller).

Nu krävs det ett motangrepp, och såhär lyder den:

Jag får äta hur mycket jag vill, men bara BRA grejer (tänker inte räkna kalorier eftersom jag inte vill bli deprimerad).

Turligt nog så har jag vart förutseende och beställt
grillgrönsaker, fisk, halloumi och fetaostsallad till middag och en färsk fruktsallad med vispad grädde istället för tårta av min mor! :)




2 kommentarer: