torsdag 14 juni 2012

Bildbomb!

Hejhopp!
Är helt underbart här, soligt och supervarmt! Det var supernice att gå runt i alla affärer, även dom vanliga affärerna hade mycket mer ekologiska och naturliga produkter att välja bland än de vi har hemma.. vi gick även in på en stor ekologisk affär som hade en massa grejer till bra priser!
Har verkligen samlat upp en stor hög med mat här hemma (hos Ts mamma) och jag måste säga att det inte är några problem att köra pf heller. Hitills så har jag legat ute vid poolen på morgnarna (finns en precis utanför!) och sen har vi oftast åkt ner till stan för att äta lunch ute... och det finns en massa goda sallader och bra mat att välja mellan ute också.
Jag gillare starkt!
Eftersom vodka är så billigt här så håller jag på att exprimentera med en massa olika drinkblandningar (smaksatt vodka, olika smaksatta mineralvatten, kokosmjölk, kokosvatten, mandelmjölk med vaniljsmak, osv). Så förhoppningsvis lyckas jag få fram några goda lågkolhydratsvarianter som jag kan lägga upp här i ett annat inlägg!








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar