tisdag 11 september 2012

Ny träningsbh, wooh!

Yogan gick väl sådär!

Var lite mycket snack om att känna hur det strålar i bland annat underlivet och att knipa anus för att jag skulle känna mig helt bekväm. :P

Däremot så är det nog nyttigt för mig att lära mig att slappna av, stressar alldeles för mycket och gör allt i "en hets". Snabbt ska det gå.
Egentligen är det väl okej att vara en sån person, men min nacke värker ofta så det kan inte skada med lite nedvarvning ibland!

Struntade i fettkaffet idag! Kände mig inte alls på humör för det (låter lite äckligt om jag ska vara ärlig) och har bara kokosolja hemma.. inget smör. Men det kanske går med kokosolja och ett ägg? Uhh. Kanske gör ett försök imorn.

Har fått hem en skitsnygg träningsbh också! Köpte den billigt på ebay, men materialet känns jätteskönt och färgen är UNDERBAR. Riktigt neonrosa. Me likey very mucho!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar