söndag 30 september 2012

Projekt Hulken, tredje veckan!

Blir en dags förskjutning av veckan eftersom jag missade att registrera i torsdags!

Lördag: 3265 kcal, cyklade 8 km.
Söndag: 2823 kcal, en timmes styrkepass,
Måndag: 2805 kcal, en halvtimme styrkepass och 45 minuter kondition.
Tisdag: 4611 kcal, vila.
Onsdag: 2400, en och en halv timmes styrkepass och en timme kondition.
Torsdag: 3932, en timmes kondition med lite styrketräning.
Fredag: 3552, vila.

Genomsnittsmängden kalorier på en dag var 3341.

Sammanfattning: Sådär. Träningen har gått bra och majoriteten av mina kostval har också vart bra, men min lingonvecka kom i tisdags och jag vet att jag skrev här att man inte kan skylla på det när det kommer till att äta sötsaker, men man blir ju mer hungrig och risken blir större att man faller av vagnen!

Mina slip-ups: Ekologisk blåbärsglass, kakor, mörkchoklad (egentligen inte en slip-up), ett gäng med lakritsstänger, indisk mat med klibbigt, vitt ris och massa gräddtårta (lillebror fyllde år).

Bara att hoppa tillbaka upp på vagnen!







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar