torsdag 19 juli 2012

Tjooohooo!

Har köpt en splitterny cykel på rea idag! Kan spara in på busskort vilket är bra ekonomiskt eftersom jag och min sambo ska till Kalifornien igen vid jul och nyår för att fira med hans familj och så är det ju bra även för motionens skull!

Kommer lägga upp bild på den när jag spraymålat och pimpat till den till en riktig skönhet! ;)

Dagens kost:

2 ägg, keso, spenatröra med olivolja, kvarg och kantareller, fiskbullar i hummersås och sallad med tomater, gurka och rädisor.

Kvarg med jordgubbar och mango.

Håller mig inom kcalramen, men har lite svårare att hålla nere kolhydratsintaget. :/
Fast jag tänker vara nöjd så länge som proteinintaget är högre iallafall.. bra att komma in det tills man blir frisk och kan börja träna på riktigt!

Dagens träning: Traskat en mil.







2 kommentarer:

  1. Gud vad härligt med en cykel!! Har inte cyklat på år!

    SvaraRadera
    Svar
    1. visst är det? :D är så pepp.. ska bli riktigt skönt att vakna till lite extra med frisk luft påväg till jobbet istället för svettig buss.

      Radera