onsdag 18 juli 2012

Chock!

Gick och köpte en våg idag iallafall, tydligen en som använder sig av "bioelektrisk impendansanalys som är ett av de mest säkra sätten att mäta kroppsfett, vatten och muskler".

Det skulle jag inte sätta pengar på stämmer, men iallafall. Kan spara mina egen längd, kön, ålder osv på den så det kan vara lite roligt att se förbättringar iallafall även om det kanske inte är hundra procent.

Nu till det mindre roliga, jag väger 60 kilo! HUR lyckas man gå upp mer än fem kilo på tre veckor?

Jag är inget mattesnille men 7000 kcal ska ju innebära ett kilo. Så 7000*5/3(veckor) innebär typ ett överskott på 11.600 kalorier per vecka? Helvete. Förlåt för mitt vokabulär, men jag är som sagt i chock.

Tänker inte köra en ny registrering förrän nästa vecka så får vi se vad den säger då. Ska skriva ut vad jag tränar/äter varje dag och förhoppningsvis är jag tillbaka på ÅTMINSTONE 55 kilo inom inte för många veckor.

Tydligen är man för gammal för att gå loss på semestern nu utan att få sota för det.





Det stod 60 kg totalt, 3 kg ben, 57,2% vattenvikt, 36,3% muskler och härliga 22,2% fett.

><.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar