onsdag 18 juli 2012

Tillbaka till verkligheten!

Tillbaka i Sverige igen, och nu ska det bli fart på bloggandet!

För att summera resan kost och träningsmässigt så skötte jag mig bra kostmässigt de första två veckorna, mycket sallader och lågkolhydratskost. Viner och vodka/mineralvattendrinkar. Sprang på ett löpband de typ tre dagarna jag inte var bakis. ;)

Sen blev det successivt värre, började väl med att jag ville "testa på" allt och sen var "det ju ändå semester" så då kunde jag ju lika gärna testa på allt om och om igen.

Har inte vägt mig än, men jag gissar på att jag ligger tre-fyra kilo plus.
Ska väga mig imorgon på gymmet, min egen har gått sönder (ska köpa ny snart).
Har åkt på någon jäkla förkylning med halsont så det blir bara promenixer tills jag mår bättre.. då ska jag köra loss med både styrka och löpträning.

Ska fortsätta med periodisk fasta och de två första veckorna ska jag hålla mig under 1000 kcal för att få en snabbstart.

Ska vara väldigt strikt med maten och hålla mig under 30 gram kolhydrater och inte äta några frukter alls. C-vitamin får jag från grönsaker, bär och citronkoncentrat i vatten/te.

Mitt enda undantag kommer att vara rött vin som jag inte kommer att kaloriräkna!

När de två veckorna är över så får jag utvärdera resultatet och planera fortsättningen av formtoppningen! Imorgon väger jag mig, tar mått och förebilder och allt kommer att komma upp i ett nytt inlägg!

(Edit: INGA FÖREBILDER. Däremot absolut formbilder vecka 35! Förhoppningsvis har man en antydan till magmuskler då också. ;P)


Bild på mig när jag smaskade i mig en corndog på en bluesfestival i Portland.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar