torsdag 15 mars 2012

Länge sen jag skrev nu, oups!

Det var ett tag sen jag skrev nu, vilket inte innebär att jag tappat träningsmotivationen (tvärtom).

Ska bara komma tillbaka till att skriva här också, det är så skönt att ha på svart och vitt (och färglatt) vad som funkar och inte.

Har framförallt satsat på joggningen och det går framåt i snabb takt.

Har dragit ner på styrketräningen till en eller två gånger i veckan.. får se hur resultatet blir och ifall jag måste utöka eller inte.

Kosten håller jag som den är: Framförallt vitt kött, nystarts lc-bröd, grönsaker, ca 2 frukter per dag, ägg, kesella, keso, kokos i alla dess former, osv.

Ska snart inhandla kokosolja för att använda både i matlagning och till mitt hår som har blivit så slitet av alla färgningar och blekningar.

Härligt att kolla lite Pingu på löpbandet. ;)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar